wilmasoderhall

Alla inlägg under januari 2014

Av Wilma Söderhäll - 31 januari 2014 21:55

När jag kom hem rill min pappa så låg han i soffan och sov, sen när han vaknade visade det sig att han var sjuk lite feber och förkyld. Så jag tänkte att han inte kommer orka kolla på tv och mysa. Jag vill inte bli smittad, jag hinner inte med att bli sjuk nästa vecka. Då vi har NP ( nationella prov). Pappa kollar nu på något tråkigt på tv:n. Medan jag och min katt NELLI, ligger i en fotölj. Båda vill få mer plats, så båda ligger och knuffar på varandra när det rör sig haha. NELLI gjorde min kväll, HURRA HURRA :D

Hon håller mig i handen. Gulle plutten :)

Av Wilma Söderhäll - 30 januari 2014 22:42

Idag efter skolan så åkte jag och Moa buss hem rill mig, jag och Moa vi åt lite mellis och pratade. Sedan gick vi till sporthallen kollade lite på kompisar som hade träning. Efter den så gick vi upptill mig, värmde oss ich pratade. Sen gick Moa hem och då bytte jag om till mjukisbypxor och åt middag. Sen fixade min mamma lite efterätt, choklad mousse, och lite hallon. Efter det så satte jag igång mun dator och gjorde lite läxor. Engelska glosor. Glosförhlr imorgon. Kommer gå bra tror jag :). Ja det var väl min dag. Kram på er godnatt <3

Av Wilma Söderhäll - 29 januari 2014 20:24

Jag har läst igenom mina läxor ich nu känner jag mig nöjd med engelskan och svenskan. Jag har precis duschat och kollar nu på tv. Fast har lite läx papper brevid mig för jag läser lite då ich då en svenska sak haha. Innan jag lägger mig så ska jag platta håret,sen sova. Natti och kram på et <3

Av Wilma Söderhäll - 28 januari 2014 13:32

Idag slutar vi igentligen 14:50 men vi får sluta 14:30 ist för alla fröknarna ska på nån utbildning. Så det var ganska skönt, eftersom idag är igentligen vår senaste dag

Av Wilma Söderhäll - 27 januari 2014 19:39

När jag kom hem från skolan idag så rörde jag ihop en fruktsallad. Med mango, banan och mandarin ganska enkel sådär men (frukt)ansvärt god haha. Nu ligger jag i sängen och latar mig, och på golvet brevid mig är
Min bonus pappa och meckar med en garderob. Och ifrån köket så hör man glas och tallrikar skramla. Och doften av middag.

Av Wilma Söderhäll - 25 januari 2014 17:55

Runt två snåret var jag och Moa, hennes syster och hennes pappa och fikade i centrum. Och jag fick en ganska naglarna då. Sen skulle vi in på Ica och handla lite. Då ser jag min mamma i andra kassan. Och jag hade magknip, så jag kände att jag klarar inte vara med Moa utan måste hem och sova. Jag bestämde mig för att gå med mamma hem från centrum. Jag kunde knappt gå, vi fick stanna många gånger. Tillslut kom vi hem. Och här hemma var min syster Linna. Jag la mig i soffan med en vetekudde och en filt över mig. Och jag låg och pratade. Jag somnade en stund och sedan vaknade jag upp frisk som tur är :)

Av Wilma Söderhäll - 25 januari 2014 09:36

Jag och Moa vaknade för en timme sen, vi har hållt på med mobilerna. Vi har nämnligen startat ett konto jag och Moa. Och jag har också startat ett konto med mig och Linn också. Om ni vill kan ni följa dom kontorna.

Det här är min och Linns instagram. Och den heter berga_bffs

Och det här är min och moas konto. Och den heter bergas_galningar på instagram. Hoppas ni följer, puss och kram

Av Wilma Söderhäll - 25 januari 2014 00:20

Kvällen började med att Moa kom över till mig runt 4 snåret sen då var vi hos mig och målade våra naglar. Sen gick vi på en pizzeria och dela på en kebab tallrik och den var riktigt god. Sen gick vi upp till mig för att pack lite saker eftersom jag ska sova hos Moa. Sen berga discot då! Det var väl sådär. Musiken-sådär och det skulle kanske vara roligare om det var fler från varan klass där. Sen gick vi hem till Moa och fixade sängen= bädda osv. Sen tog vi lite kväll mat/snacks. Efter det gjorde vi oss redo för läggdags. Och nu ligger vi i sängen och bloggar. Även om discot inte var så kul, så har vi haft det jätte kul om man tänker på helheten.

Presentation

Hej på dig! jag är en glad och sprallig tjej på 12 år och bor i stockholm. jag älskar att lyssna på musik, vara med kompsar och hålla på med min mobil mm. På den här bloggen så kommer jag skriva om min vardag, så jag hoppas ni gillat det! kram Wilma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards