wilmasoderhall

Alla inlägg under mars 2014

Av Wilma Söderhäll - 22 mars 2014 10:53

Godmorgon eller kanske inte godmorgon då men iallafall Hej. Igår kväll så åt jag och Moa tacos hos mig sedan så gick vintips betrga discot. Gick hem lite tidigare, för det var inte så kul på berga. Men men? Sen kl tio på kvällen så gick jag ovh Moa från mos hel till mig. Gud vad läskigt det var. Vi överlevde iallafall :)

Av Wilma Söderhäll - 21 mars 2014 07:34

Hej god morgon på er! Idag är det fredag vilket är väldigt skönt. Idag ska jag och Moa vara med varandra. Det blir disco ikväll sen så sover hon över. Det kommer bli en grym kväll. Idag så är det samtal, jag är lite nervös ä. För vi kommer få reda på vad vi fick på provet. Så ja? Hoppas hoppas på en bra bokstav. Men men? Det är ju inte slut betyget som sagt :)

Av Wilma Söderhäll - 19 mars 2014 19:15

Ett av mina ämnen jag tycker är tråkigast är matte. Idag så har jag varit väldigt duktig vill jag faktiskt säga. Har nämligen suttit och jobbat matte i en timme och lite mer. Bara matte och mage och matte. Älskar känslan när man har it i huvudet för man tänkt så mycket. ( jag vet det låter konstigt men men) nu ska jag fixa nogåt gott att äta och sedan sättet mig i soffan och kolla på top model Sverige.

Av Wilma Söderhäll - 17 mars 2014 19:44

Hej, igår så var jag i Falun hela dagen, åkte dit 9:00 och kom hem 20:00. Vi var där uppe och kollade på för VM. Var väl helt ok att vara där, lite kallt och kanske lite lång tråkigt, men ska verkligen inte klaga. Vi hade VIP biljetter, och vi stog längst fram av alla som hade VIP. Och nedan för oss så stog kungen. Har alldrig varit så nära honom så det var kul. Sen så såg vi Chalotte Kalla. Det var också riktigt coolt.

Frukost i bilen, hamburgare med ägg och bacon och en smoothie

VIP biljetterna

The king of sweden

Av Wilma Söderhäll - 15 mars 2014 18:33

Det var länge sen jag gick in och skrev här haha, förlåt för sämst update. Men nu på sistånde så i skolan har vi nationella prov osv. Så jag har helt enkelt inte haft tid. Men nu kör vi på igen. Men det kanske inte kommer inlägg varje dag. Eftersom nu på vår terminen så är det mycket som sia göras innan sommaren. Hoppas att det är okej med er.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Wilma Söderhäll - 10 mars 2014 20:18

Imorse så kändes det som att det skulle vara en seg måndag. Men inte alls seg. På skolan var jag pigg och allt flöt liksom på. Sen gick det (klick) så skulle vu sluta. Efter skolan så gick jag och moooa till sporthallen, för att kolla på 01 träning. Den här gången var riktigt kuuul asså.

Av Wilma Söderhäll - 9 mars 2014 11:35

Idag ska jag pp bio med mamma Jörn och Alex. Vet inte riktigt vilken film det var men ja? Just mu sitter jag i soffan och tar lite selfies, som vanlig då. Ich Mamsen sitter brevid och undrar vad jag håller på med haha :D

Ser ut som ett troll, haha men jag bjuder :) inget smink häller.

Av Wilma Söderhäll - 8 mars 2014 19:59

Om ungefär tre minuter så börjar melodifestivalen. Nu är det ju final och allt. Vilka röstar ni på? Själv så vet jag inte vilken jag röstar på haha? Men men låt oss se ikväll. Ha en underbar kväll. Kram på er <3 :)

Presentation

Hej på dig! jag är en glad och sprallig tjej på 12 år och bor i stockholm. jag älskar att lyssna på musik, vara med kompsar och hålla på med min mobil mm. På den här bloggen så kommer jag skriva om min vardag, så jag hoppas ni gillat det! kram Wilma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards