wilmasoderhall

Alla inlägg under februari 2014

Av Wilma Söderhäll - 27 februari 2014 17:13

Idag var jag och Moa i sporthallen, efter vi var där så joggade jag hem. Vardags motion är alltid bra. När jag kom hem så åt jag choklad. Sen hjälpte kah min bror lite. Han bygger nämnligen en dator. Men nu har jah värmt min vete kudde, lagt mig i sängen och har sattit på paddan och ska ny kolla på top model.

Av Wilma Söderhäll - 22 februari 2014 18:25

Igår efter skolan så följde jag med Moa hem. Igår hade hon nämligen tjejmiddag. Då bävar det jag och två andra tjejer som var där rigidare förvaret hjälpa till att duka osv. Det var god middag, chips godis och glass. Mysig kväll igår helt enkelt :)

Av Wilma Söderhäll - 19 februari 2014 07:39

I förrgår så bar det sol, det var ju faktiskt ganska varmt då och det kändes som att våran bar påväg. Men nej nej, då så dagarna efter ska det bli frost. Åååh, nu saknar jag berkligen våren och sommaren. Kom till oss NUU :)

Av Wilma Söderhäll - 17 februari 2014 08:40

Rubriken talar som man brukar säga haha. Men ja idag har jag studiedag. Idag hade jag tänk att åka till Täby med min lilla Linn. Nu är jag hemma hoa mamma fast igentligen ska jag vara hos pappsen men det kommer några och ska fixa vårt hus, då kan inte får vara hemma. Så jag fick gå upp (tidigt) idag för att mamma skulle skjussa mig samma tid som hon åker till jobbet.
Men ska nog sova en liten stund. Tills Linn ringer mig :)

Av Wilma Söderhäll - 16 februari 2014 12:43

Jag vaknade runt nio och låg i sängen och höll på med mobilen. Sen gick jag upp och åt frukost. Sen så satte kahig framför tv:n och nu sitter jag fast här. Jag vet inte vad jag ska göra? Jah har min morgonrock på mig och kl är liksom tjugo i ett haha. Det här kallat jag för en seeg söndag. Eller vad säger ni?

Av Wilma Söderhäll - 15 februari 2014 18:08

Kanske för en halv timme sen IOM jah hem från ishallen. Har kollat på när några hade match. IFK förlorade tyvärr med 6-2 men men? Bra kämpat ändå. När jag kommer hem så låg det ett vanilj hjärta på min plats. Åt upp den sen bytte jag om till myskläder och satte på mig mina mjuka och varma tofflor. Och värmde min vetekudde och sen la jag mig i min säng och kollade tv med vetekudde på magen. Det är myyyysigt efter man suttit i en Ishall i en timme :)

Av Wilma Söderhäll - 14 februari 2014 18:31

Hej, idag är det dej 14 februari alltså är det ju ALLA HJÄRTANS DAG!!! Är ni tillsammans med några? Har ni fått någonting av någon? Eller kanske till och med en puss på munnen. Jag är singel som bara den, så jag firar det med familjen. MEN av två jätte Fiona kompisar fick jag två jätte söta och goda saker.

Fick en liten bakelse format som ett hjärta, jätte god.

Sen fick jag choklad hjärtan av en annan.


TACK SÅ JÄTTE MYCKET MASSA PUSSAR OCH KRAMAR TILL ER.

Av Wilma Söderhäll - 13 februari 2014 21:49

Idag har dagen varit bra, kände mig pigg. Och sprutan gjorde inte alls ont så det var bra. Efter skola så gick jag och Moa hem till mig. Vi bakade kollade på tv och sedan gick vi till ishallen och kolla på match. IFK ÖSTERÅKER VIKINGS HOCKEY vann med 5-3 så det var bra. Nu ska man plugga lite sen sova.

Presentation

Hej på dig! jag är en glad och sprallig tjej på 12 år och bor i stockholm. jag älskar att lyssna på musik, vara med kompsar och hålla på med min mobil mm. På den här bloggen så kommer jag skriva om min vardag, så jag hoppas ni gillat det! kram Wilma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards